Rezervace Reenio

 

Obchodní podmínky – Mateřské a rodinné centrum Krůček Svitavy, z.s.

 vydané dle § 1751 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník

 Poskytovatel (organizátor): 

Mateřské a rodinné centrum Krůček Svitavy, z.s.

IČO: 26539411

DIČ: CZ26539411

Sídlo: Komunitní a kulturní centrum Fabrika, 4. patro,

Wolkerova alej 92/18, 568 02 Svitavy

Zapsáno ve spolkovém rejstříku vedeném u Krajského soudu v Hradci Králové, oddíl L, vložka 4387

E-mail: materskecentrum@kruceksvitavy.cz

 Telefon: +420 737 236 152

Web: www.kruceksvitavy.cz

 Datová schránka: g8gaa92

 

  1. Obecné informace

 Tyto obchodní podmínky upravují vztahy mezi organizátorem aktivit (dále jen „poskytovatel“) a účastníky aktivit (dále jen „klient“).

Podmínky se vztahují na všechny aktivity s nutností přihlášení přes rezervační systém poskytovatele, s výjimkou příměstských táborů a příměstských táborů pro rodiče s dětmi, které mají vlastní podmínky.

 

  1. Přihlášení na aktivitu

 Přihlášení na aktivity probíhá prostřednictvím rezervačního systému.

Odesláním rezervace klient potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a souhlasí s nimi.

 

  1. Zrušení (odhlášení) z aktivity

 Klient může svou účast na aktivitě zrušit nejpozději 48 hodin před začátkem aktivity.

Odhlášení musí být provedeno prostřednictvím rezervačního systému.

Při odhlášení méně než 48 hodin před začátkem aktivity nebo při neúčasti bez odhlášení je aktivita považována za řádně uskutečněnou a hradí se v plné výši.

 

  1. Platba 

Cena za aktivitu je stanovena poskytovatelem. Není-li uvedeno jinak (informace u popisu aktivity), platba se uskutečňuje hotově při zahájení aktivity, nebo platbou na účet předem. Číslo účtu je č. účtu: 2400604099 / 2010, do zprávy je nutné uvést název aktivity a jméno.

V případě pozdního odhlášení (viz čl. 3) se částka za aktivitu nevrací, případně je nutné ji douhradit.

 

  1. Změny a zrušení ze strany poskytovatele 

Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit termín nebo aktivitu zrušit (např. z důvodu nemoci lektora nebo nízkého počtu účastníků).

V takovém případě bude klientovi nabídnut náhradní termín nebo vrácena uhrazená částka.

 

  1. Odpovědnost 

Účastník se aktivity účastní na vlastní odpovědnost a je povinen řídit se provozním řádem v místě konání aktivity.

Poskytovatel nenese odpovědnost za škody vzniklé nevhodným chováním účastníka nebo nedodržením pokynů lektora.

 

  1. Závěrečná ustanovení 

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 16. října 2025 a jsou zveřejněny na webových stránkách poskytovatele.

Odesláním rezervace klient potvrzuje, že se s podmínkami seznámil a souhlasí s nimi.

 

Bez našich sponzorů a partnerů by to nešlo Patří jím velký dík.